pondělí 13. července 2015

Co jsem to v tom Oxfordu podnikla?!

Předevčírem jsem psala o jedné tajné činnosti, kterou jsem v Oxfordu podnikla. Nechtěla jsem ji hned prozrazovat, protože jsem to nejdřív chtěla říct doma.

Návštěva Londýna a Brightonu mě tak ovlivnila a budu na tu mojí první cestu tam navždy vzpomínat. Ukázala mi, jak moc různých typů lidí a nekonečno různých názorů je a že pokud se naučí člověk toleranci, soužití je v pořádku. Ukázalo mi to, že existuje tolik různých míst a věcí, že se těžko dají všechny poznat. Můžeme si utvořit nekonečné množství vzpomínek. Prostě nekonečno má pro mě strašně silný význam. A cesta do těchto dvou míst mi to jen potvrdila.

Můžu říct, že tyhle dvě místa pro mě budou asi nejdůležitější. Ano, ostatní jsou také nádherná. Oxford a Chester jsou zatím úúúúúžasná místa, ale Londýn a Brighton mě prostě tak učaroval. Ukázalo mi to toho tolik, a určitě k tomu dopomohlo to, že jsem tam byla poprvé sama.

Snažím se nenechat se ovlivnit těmito místy při posuzování těch dalších, ale tyhle dvě města toho ve mně zanechala asi nejvíc.

Pro někoho je vše konečné, pro někoho ne. Každý věříme v něco jiného a o tom taky to nekonečno tak trochu je. Tolerance chce nekonečno úsilí.

Další tetování plánuju už hodně dlouho. Původně jsem chtěla v ČR něco jiného, to bude příště. Tady to prostě tak vyplynulo a jsem ráda. Svého prvního tetování nelituju ani po 4 letech. Možná se to za 10, 20 let změní, ale obě mají pro mě význam. A o tom to je.

Avšak důležitou roli v tomto hraje práce. Musím už najednou volit místa, která se dají skrýt. Někdo si možná řekne, proč je skrývat, od toho tetování nejsou. Někdo je možná má proto, aby je ukazoval ostatním, někdo je má proto, aby mu něco připomínala a proto tak nezáleží na místě.

Já tetování miluju a líbí se mi, někomu se líbit nemusí, a to je v pořádku. Každý jsme jiní a o tom to vše je.

A hlavně tohle mi přišlo správné, a tak to má být. Takže pokud v nějaké nekonečno věříte, jsem v tom s vámi a tohle mi to navždy bude připomínat.




Žádné komentáře:

Okomentovat