pondělí 13. července 2015

13. den (Oxford) - 12.7.

Ráno jsem se musela odubytovat, jenže autobus mi jel až v 1 v noci, takže jsem si batoh nechala na recepci a pak se pro něj večer vrátila.

Celé centrum jsem si ještě jednou prošla a pak se usadila u řeky a pozorovala, jak se učí veslovat. Jak jsem si tam tak seděla, najednou se ke mně přiřítilo hejno kachen a labutí. Podotýkám, že jsem nic nejedla, tak nebyl důvod. Najednou se taková milá kachýnka na mě rozeběhla a zaútočila mi na nohu. Jelikož se bojím i slepic, tak jsem se rychle zvedla, ona taky a začaly jsme obě utíkat pryč.

Poté jsem prošla zahradou u Christ Church, a pak celé odpoledne strávila posedáváním po náměstí.

Navečer jsem si došla pro batoh, rozloučila se a vydala se směr nádraží, kde jsem od 8 hodin čekala na autobus. Byla docela velká zima, takže hned zítra se vydávám na nákup silnější mikiny, protože pokud to bude takhle dál, tak ve Skotsku zmrznu.

Nejvtipnější bylo, že já na sobě měla triko, svetr, mikinu a bundu a byla mi zima, zatímco ostatní se procházeli v kraťasech a tričku. Nechápu.

Přesně na čas přijel v 1:05 autobus směr Blackpool, já vystupovala v Chesteru. Fotky dodám večer z hostelu.

Jinak co se týče hostelu v Oxfordu, tak jako ubytování byl super. Na spaní to stačilo, vysprchovat se dalo kde, takže to přesně odpovídalo hostelu. Na bydlení ve 12 už jsem si tak nějak zvykla a vůbec mi to nevadilo. Naopak mi vadilo, že tady lidi vůbec nechtěli komunikovat. To v Londýně i v Brightonu jsme povídali a povídali, tady ne. Tady se ani nezdravilo. Plus bylo také to, že tam byli příjemní zaměstnanci, takže to to vynahradilo.

V Chesteru na mě čeká pokoj po 4, takže to bude docela změna.

Žádné komentáře:

Okomentovat