pátek 10. července 2015

11. den (Brighton-Londýn-Oxford) - 10.7.

Večer jsem se rozloučila s Ninou, která odjížděla v 5 ráno. V 6 ráno opouštěl hostel cyklista a já tak zůstala na pokoji sama, teda ještě tam byla italka, ale ta za ty 4 noci spala v hostelu asi jen jednou.
V klidu jsem se tedy dobalila a šla se odubytovat. Autobus měl odjíždět v 9:50, ale tak nějak si už pomalu zvykám na ten britský systém, že řády jsou pouze informační. Na cestu jsme se vydali něco málo po 10 hodině se stejnou řidičkou, s jakou jsme do Brightonu přijeli. V Brightonu svítilo sluníčko a bylo to tak velmi těžké loučení, ale já se určitě vrátím.

Do Londýna jsme dorazili v půl jedné a já rychle pospíchala na autobus na Buckingham Road, odkud odjížděl můj další spoj do Oxfordu. Jenže opět se potvrdila pověst a autobus jeden spoj úplně vynechal. Ano, ten můj. Ještěže pozdější bus (o 20 minut déle) mou jízdenku vzal v pohodě a já tak mohla vyrazit směr Oxford.

Cesta to byla super. Autobus byl velmi pohodlný a nebyla v něm taková zima jako v tom z Brightonu. O 2 hodiny později už jsme vysedali na Glouscester Green v Oxfordu, odkud to mám jen asi 10 minut pěšky do hostelu.

Hostel vypadá podstatně hůř než ty předešlé, ale pořád to jde. Přivítal mě milý člen zdejšího týmu a ukázal mi, kde vše je. Pokoj mám opět pro 12 lidí a tentokrát nás tu opravdu 12 je. Čtyři poněkud starší lidé, ostatní jsem zatím neviděla. Nejhorší na těchto pokojích pro 12 lidí je, že když ráno vstáváte, nechcete ostatní probudit.

Po ubytování jsem se na chvíli v hostelu zdržela, protože jsem po té 5hodinové cestě byla trošku unavená, avšak kolem 6 jsem se vydala na průzkum města. Jelikož opět nemám mapu a asi si ji ani pořizovat nebudu, protože tu jsou ukazatelé na každém rohu.

Vydala jsem se po hlavní třídě a okolo zdejšího hradu. Všude jsou staré budovy, které jsou tak fotogenické, že si je všichni fotí.

Ráno půjdu Oxford pořádně prozkoumat, snad bude takové teplo jako dnes.






Žádné komentáře:

Okomentovat