středa 15. července 2015

15. den (Chester) - 14.7.

Zdravím vás z autobusového nádraží v Liverpoolu, avšak tohle je o včerejšku.

Ráno, když jsem vstala, byla už podivná paní pryč a tak jsem si oddechla, protože při každém jejím zakašlání jsem myslela na to, jakou nemoc chytím. 

Do města jsem vyrazila kolem 9 hodiny. Nejprve jsem zašla do Icelandu, abych si koupila snídani. Opravdu nechápu, proč do všeho musí cpát čedar. 

Prošla jsem několika uličkami, avšak kdybych vám měla přesně říct kudy jsem šla, neřeknu, protože všechny ty hlavní uličky jsou úplně stejné a bylo hodně těžké se v nich orientovat. Hlavně jsem chtěla jít  do Primarku, abych si koupila mikinu. Nakonec jsem odešla se 4 tričky a žádnou mikinou. (Ještěže dneska ráno bylo celkem teplo.) Taky jsem si koupila knížku, aspoň, že mám v batohu ještě místo. 

Také jsem se připletla do představení místního někoho (něco jakoby městský historik-bavič), který zrovna dělal vystoupení pro skupinu turistů. Všechno mám na videu, tak ho pak doma otitulkuju a nahraji na internet, protože to bylo opravdu vtipné a dokonce jsem ho učila mluvit česky, když tvrdil, jak všechny pozdraví jejich vlastním jazykem, že je zná všechny. 

Všechno, co jsem chtěla, jsem si prošla a pak už zbývalo se jen toulat ulicemi. 

Na oběd jsem si vyhlídla malé thajské bistro. Zajímavé je, že když si vezmete jídlo s sebou, platíte 6.20, když ho chcete jíst tam, platíte už 8.20. 

S jídlem jsem si šla projít hradby a katedrálu. Bylo opravdu teplo, takže jsem zas po dlouhé době mohla odložit mikinu a chodit jen v tričku. 

Krátce po 4 jsem se vrátila na hostel, protože jsem další den ráno odjížděla autobusem v 5:05 do Liverpoolu. Po chvíli na hostelu ke mně přišel majitel, že se můžu přestěhovat do vlastního pokoje, abych nerušila ráno ostatní. Bylo vážně zvláštní být po 15 dnech sama na pokoji. 

Při balení jsem si zaskypovala, aby v pokoji nebylo ticho a později mi už dělal společnost seriál, protože tam vážně bylo takové nezvyklé ticho. 

Chester byl skvělý, sice jsem byla jen v centru, ale pověstné ulice jsem viděla. Jelikož je to opravdu rozlehlé město, nelze za 2 dny vidět vše, ale mně ty 2 dny stačily ke skvělému zážitku. 


A teď už jdu vstříc novým zážitkům v Liverpoolu. Mimochodem říkají tu “Livapól”, takžé žádný “Livrpůůůl”. Haha. 

Žádné komentáře:

Okomentovat