sobota 11. července 2015

12. den (Oxford) - 11.7.

Ráno jsem se probudila kolem 8, a hned o půl hodiny později vyrazila do města. Centrum je od hostelu jen asi 5 minut.

Mé první kroky vedly do místního obchodního centra, abych si koupila v Sainsbury's nějakou snídani. Avšak mé oči padly na Poundland a tak jsem vlezla nakonec tam. Snídani si koupila a poté se vydala směr centrum, jenže to bych nebyla já, abych se nepolila a ne jen tak málo. Na triku jsem měla tak velký flek, který jsem se snažila zakrýt, dokud neuschne.

Mezitím jsem nakoukla do malého obchůdku, kde jsem spatřila skvělou akci na pohledy. 3 za 50 pencí, no, neberte to. Obzvlášť když všude stojí jeden 60 pencí.

Skvrna na triku nějak nemizela, do hostelu se mi zpět nechtělo, a tak jsem vlezla do Primarku a triko si koupila. A ne jen jedno, ale hned tři. Takových akcí tam, nekupte to. Už vím, proč ty lidi po Primarku tak šílí.

Další část mého dnešního dění je zatím tajná a uveřejním ji, až bude vhodná chvíle. Trocha tajnosti musí být.

Na oběd jsem si zašla do Burger Kingu. Poprvé, co v takovémto typu řetězce za těch 12 dní jím. Musím říct, že pracující tam lituji. Takový nával zákazníků, nestíhající prodávající, nestíhající "připravovači" jídla, do toho na ně manažer křičí proč nestíhají. No hrůza. Abyste měli představu, tak Chicken Burger tady stojí 99 pencí.

Po obědě jsem se vydala projít historické centrum a všechny možné památky. Oxford je skvělé město, to musí uznat každý, snažím se nebýt ovlivněná mým nadšením z Londýna a hlavně z Brightonu.

Došla jsem až do parku, kde na řece jezdí loďky, a tam se chvíli usadila a pozorovala lidi snažící se loďky kormidlovat.

Nevím, jestli to je tím, že je sobota, ale ty davy lidí dnes byly šílené. Hlavně tlupy studentů, kteří s průvodci chodí po desítkách a tak nějak nehledí na okolí. Prodírat se těmi všemi lidmi mi dalo tak zabrat, že jsem se kolem 3 vrátila na chvíli na hostel, kde jsem tak trochu usnula. Co se dá dělat no. Haha.

Večer jsem se ještě musela do města vydat jednou, a to, abych si koupila večeři. Zamířila jsem do Sainsbury's, kde jsem popadla sendvič s lososem, který chutnal jako naše rybičková pomazánka.

Chvíli jsem se po městě potulovala a kolem půl deváté se vrátila na pokoj.

Zítra ráno se balím, avšak odjíždím až v pondělí v 1 ráno, takže si batoh nechám v hostelu a po Oxfordu se ještě den budu potulovat.

Myslím, že jsem asi měla takové tušení, když jsem cestu plánovala, že ty dva a půl dne tu budou akorát. Třeba 4 a půl dne v Brightonu byly málo. To samé 6 dní v Londýně, ale tady mi to ke skvělému zážitku a pocitu, že jsem viděla to, co jsem chtěla, nejspíš bude stačit. Jasně, neviděla jsem vše, to ani nejde, ale i tak jsem si to tu užila a ještě zítra užiju a vydám se dál na cestu.

Nevím, jestli zítra chytnu někde internet, jak už jsem psala, nebudu už ubytovaná, takže shrnutí dalšího dne bude asi až v pondělí z Chesteru.






Žádné komentáře:

Okomentovat