pátek 24. července 2015

23. den (Inverness) - 22.7.

Ráno se všechny spolubydlící sbalily a odjely a já tak v pokoji zůstala sama, takže jsem se v klidu připravila a poté se vydala do města.

V Inverness toho zas až tak moc není, takže jsem si prošla High Street a Victorian Market, kde jsem narazila na levné pohledy a hned je koupila. 20 pencí za jeden, neberte to. Haha.

Přes most jsem došla do Tesca, kde jsem si opět koupila oběd. Už vážně začínám mít těch sendvičů dost, ale aspoň, že mají tyhle akce s ovocem a pitím. Díky tomu mám aspoň nějakou dávku vitamínů, protože zatím jsem měla jen párkrát broskve, hroznové víno a jablko.

S jablkem, sendvičem a džusíkem pro děti jsem se vydala na okružní trasu okolo Ness Islands. Ani jsem se nedivila, že jsem potkala tolik lidí, cesta je to opravdu skvělá.

Před Highland University a vlastně ve 3/4 okruhu jsem se usadila na lavičku a chvíli si na sluníčku četla.

Nevím, co je to s tím počasím, ale vždy, když se koukám na předpověď na další den, tak se to pak nevyplní. Alespoň je to v náš prospěch. Většinou je totiž mnohem líp.

Poté jsem ještě párkrát obešla hlavní ulice, vyšlapala cestu ke hradu a na chvíli se vrátila na hostel, sbalit si věci, abych pak ráno nikoho nerušila.

Navečer jsem se ještě jednou vydala do města, hlavně se najíst.

Po příchodu zpět na hostel, už na pokoji ležely batohy. Trošku větší batohy. O chvíli později už do pokoje napochodovali tři holanďani a hned se mě ptali, jestli mi nebude vadit, že budou brzo ráno odjíždět.

Musím zaťukat, ale zatím jsem nenarazila na neohleduplné lidi na pokoji, tak snad to ještě v posledních třech hostelech vydrží.

Inverness se mi strašně líbilo. Oproti Glasgow to byl šílený rozdíl, hlavně velikostně a v počtu lidí. Turistů tu sice bylo hodně, ani se nedivím. A pokud máte po ruce auto, tak je to skvělá dovolená, protože můžete vyrazit na spoustu míst, jako třeba Fort William, Aviemore atd.

Už se vážně těším, až v noci neuslyším racky.







Žádné komentáře:

Okomentovat