neděle 19. července 2015

18. den (Liverpool-Manchester-Carlisle-Glasgow) - 17.7.

Ráno jsem se odubytovala, rozloučila se se spolubydlícími, odevzdala klíče a pomalu se v půl 11 vydala směr Coach Station. Autobus mi jel až ve 12, tak jsem měla dostatek času.

Autobus do Manchesteru vyjel přesně, a za necelou hodinu jsme už byli v Manchesteru. Asi poprvé, co jsme někde byli včas. Manchester je takové hodně moderní město, hoooodně velké.

Autobus z Manchesteru do Glasgow měl vyjíždět ve 13:15, avšak na tabuli hlásili, že dorazí až v půlu. Myslela jsem, jak si na nádraží v Manchesteru koupím něco k obědu, ale našla jsem jen automat na brambůrky (strašně oblíbené tady).

Zanedlouhlo hlásili, že autobus uvízl za Londýnem na dálnici a nehýbe se, bude mít tedy 3-4 hodinové zpoždění. Suuuper! Haha. Za chvíli další hlášení, zpoždění se prodlužuje na hodin osm.

Zoufale jsem se vydala hledat oběd. Našla jsem prodejnu baget a ukořistila poslední kousek. O asi pět minut později už nás hnali do autobusu směr Belfast.

Cesta byla ze začátku skvělá, rychlá, ale před Lanchesterem jsme se dostali do kolony a dvě hodiny krokem popojížděli.

V Carlisle nás autobus vyložil a my čekali na druhý směr Edinburgh. (Mimochodem ten autobus s lidmi do Belfastu měl chytit trajekt v 8 večer, poslední. Prý to nestihne, tudíž budou muset lidé čekat celou noc v buse. - To jen pro představu, jak tu funguje doprava busem.) Ten jel tedy rychleji, ale zato "vůně" z WC byla neskutečná.

Kolem 19:45 jsme dorazili na Buchanan Coach Station do Glasgow, a já to měla asi 15 minut na hostel. Vlastně on to hostel není, během školního roku funguje jako kolej a o prázdninách pronajímají pokoje. Jsem tu sama na pokoji.

Tak to je kratičký popis mé 8 hodinové cesty autobusem. V Glasgow jsem měla být po 5, dorazila jsem v 8. To je hezké, ne? Haha.

Žádné komentáře:

Okomentovat