pátek 24. července 2015

24. den (Inverness-Edinburgh) - 23.7.

Holanďani ráno odjeli kolem půl sedmé a já už nemohla usnout, takže jsem zkoukla seriál a začala se pomalu připravovat na odchod z hostelu.

Hostel to celkově nebyl špatný, pokoje sice byly hodně malé a tak nějak tam bylo těsno. A zima. Hodně velká zima.

Po odubytování jsem vyrazila do The Co-operative pro snídani a oběd. Když jsem ale přišla k pultu se sendviči, nikde nic. No nic, že zkusím tedy Poundland. V Inverness na hlavní třídě jsou dva, v jednom jsem jídlo viděla, tak jsem hned zamířila tam.

Popadla jsem dva kuřecí sendviče a dvě vody. O 3 libry lehčí jsem vyšla směr autobusové nádraží. Na jízdence jsem sice měla, že bude odjíždět z autobusáku, ale nebyla jsem si tak nějak jistá, protože jsem tam Megabus předtím neviděla.

Ano, poprvé jsem jela něčím jiným než National Express. A stálo mě to jen libru padesát.

O hodinu později už jsem ukazovala lístek řidiči a hledala nějaké hezké místo.

Za Aviemore jsme nabrali hodinové zpoždění kvůli dopravní koloně a řidič zvolil tedy cestu malými vesničkami. To se mi líbilo!

Postupně jsme vykládali lidi až nás do Edinburghu zbylo jen asi 10. Už při příjezdu do Edinburghu jsem viděla, že se mi tu bude líbit.

Na nádraží jsme dojeli o hodinu později, než jsme tu původně měli být, avšak už v půl páté jsem vcházela do hostelu na The Royal Mile, hlavní třídě Starého města.

Trošku mě vyděsilo prostředí, taková úzká, vysoká budova, skoro všechno rozbité, za den internetu 3 libry.

Na pokoji pro 6 byl akorát jeden člověk. Američan, se kterým jsem se pak večer zakecala a mluvili jsme až do půl jedné ráno.

Po ubytování jsem se vydala k hradu, hlavním úkolem bylo najít večeři. Už při takovémhle rychlém procházení byla cítit atmosféra Skotska. Všude dudáci, lidé v kiltu, v takovémhle množství jsem je viděla až tady, po 6 dnech ve Skotsku.

Po příchodu na pokoj jsem se zakecala, jak už jsem psala. Bylo super povídat si o tom, kdo bude dalším americkým prezidentem, jak si z toho budou v SNL dělat srandu, jak bylo SNL super, když tam byla Tina Fey a napodobovala Sarah Palin, řešili jsme státy USA, co kde je. Prostě tohle bylo něco pro mě.

Američan, co tu se mnou je, už po Evropě putuje tři měsíce, tady bude ještě měsíc, pak se vrací zpět do USA dodělat doktorát z lesnictví a etymologie. Je opravdu skvělé, kolik lidí potkáte takhle na hostelech a každý je úplně jiný.

Žádné komentáře:

Okomentovat