neděle 25. srpna 2019

51.den - Neapol - (18.8.)

Původní plán byl jet na Capri. To byl jeden z mých snů...jenže už předešlý večer jsem věděla, že to nepůjde. Čekalo by mě tam nejméně 15 km chůze. To bych už prostě nedala. Nechám si tedy Capri na příště a pořádně si našetřím, abych tam mohla i přespat. :D

Vypnula jsem tedy budík a spala dál. Po 11 už jsem ale vyrážela z hotelu s tím, že to dneska bude odpočinkový den. Vydala jsem se tedy opět stejnou trasou jako předtím. Po cestě jsem si koupila zmrzlinu...no a já čuně samozřejmě jsem si to kydla na světlé kraťasy. :D No, aspoň jsem měla důvod navštívit H&M.

Prošla jsem si pár obchodů. V H&M jsem si koupila nové kalhoty a dvě trička. Batoh už bude naplněn do maxima. V klídku jsem prošla "nákupní" uličkou a poté se vydala zpět k hotelu, kde jsem si koupila večeři na hotel.

Večer jsem strávila u knížky a hlavně jsem balila. V pondělí ráno odjíždím autobusem do Boloňi. Původně jsem měla rezervaci na autobus večer v 11, ale i když jsem docela odvážná, tohle by i na mě bylo moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat