pondělí 5. srpna 2019

36.den - Barcelona - (3.8.)

Protože jsem zjistila, že v neděli je ve většině obchodů zavřeno, rozhodla jsem se sobotu věnovat především jim. 

Ráno jsem se metrem dostala na stanici Fontana a prošla si tak ulici Carrer Gran de Grácia, která je plná maličkých obchůdků. Něco málo, co jsem potřebovala, jsem nakoupila a zamířila jsem na maličký oběd v ulici Diagonal. Ulice Diagonal a Parallel (tam bydlím) jsou jedny z nejhlavnějších tady. Jo, všude je plno žebrajících lidí. Někteří vám až strkají ruce před obličej. 

Tou jsem se pak dostala až k obchodnímu centru. Po cestě jsem ještě navštívila Lidl, kde jsem si za 10 centů koupila 1,5l vody (Aqua mineralizacion débil). :D 

Obchodní centrum jsem si prošla. Zamířila jsem i do Primarku, ale nic mě nenadchlo. Plno lidí, zboží skoro žádné a hlavně málo prostoru. Obchodní centra tady jsou taková zvláštní, vůbec se to nedá s našimi srovnávat.

Poté jsem pěšky došla do stanice Placa del Centre, odkud jsem dojela až do Poble Sec (stanice u Hotelu). Po cestě jsem procházela různými maličkými uličkami, které vždy vedou na menší náměstí, kde sedí místní a popíjí kafíčko atd. Ty domy taky stojí za zmínku, všechny tu jsou jak z nějakých telenovel. 


Nakoupila jsem si v Condisu a zalezla na pokoj. Opět s cca 15km v nohách. 

Žádné komentáře:

Okomentovat