středa 14. srpna 2019

45.den - Řím - (12.8.)

Dneska jsem měla jasný plán - najít lokality ze seriálu Killing Eve (Na mušce), jehož druhá série se odehrávala v Římě. Kdo zná, ví, že je to teď hit.  

Ráno jsem se opět vydala cestou ke Colosseu, tentokrát jsem ale prošla okolo něj. Teda ta fronta tam....šílené...a to teplo! Dokonce policie rozdávala vodu. 

Prošla jsem okolo Palatina a u Circo Messimo jsem zašla k nábřeží a podle něho došla až Teatro Marcell, u kterého se nacházela první lokalita. 

U dveří v takové jedné zapadlé uličce stálo několik lidí a fotilo si je. Stejní blázni jak já! :D Zasmáli jsme se a s dveřmi se vyfotili. V uličce se ještě odehrávala jedna scéna a stále tam byla páska s infem o natáčení. 

Odtud jsem se nějak dostala zpět k Pantheonu a prošla jsem si různé uličky v centru. Alespoň chvilkami tam byl stín, což bylo super. 

Podařilo se mi dojít až ke Corte Suprema di Cassazione, od kterého jsem šla opět po nábřeží okolo Andělského hradu až k uličkám, kde se nacházely další seriálové lokality. 


Poté jsem se procházela po centru. Bylo ještě větší vedro než předešlý den, proto jsem se k večeru rozhodla, že už toho více nedám a vydala jsem se zpět k hotelu. Po cestě jsem si nakoupila večeři a zalezla na pokoj, kde teda bylo snad ještě větší teplo. 


Žádné komentáře:

Okomentovat