úterý 13. srpna 2019

43.den - La Spezia - Řím - (10.8.)

Chvilku před desátou jsem se odubytovala a vyrazila směr autobusová zastávka Flixbusu. Po cestě jsem se ještě stavila pro oběd a večeři na cestu. 

Autobus měl odjíždět ve 12:15 a do Říma dorazit v 19:00. Přijel chvíli před dvanáctou, opět stejný řidič, který mě vezl do Pisy i do La Spezia. Dostala jsem automatickou rezervaci místa a nakonec jsem byla ráda, protože vedle seděla australanka, takže jsme většinu cesty prokecaly.

Postupně jsme stavěli v Pise a Sienně. Do Říma jsme dojeli dříve, asi chvíli po půl sedmé. Okamžitě jsem se vydala na metro, asi 15 minut cesty. Tím jsem dojela do zastávky Termini, odkud to do hotelu je asi 5 minut. 


Mám opět jednolůžkový pokoj, tentokrát ale i s vlastní koupelnou. Není tu klimatizace, takže to je velice zajímavé. Po celý můj pobyt je předpovídáno 37-38 stupňů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat