středa 21. srpna 2019

49.den - Neapol - (16.8.)

Měla jsem v plánu obejít hlavní turistické památky. Vyšla jsem tedy po hlavní ulici, kde jsem již předešlý den objevila super pizzerii. Opět jsem si dala zmrzlinu a poté na konci ulice pizzu.

Konec této ulice je u hradu Nuovo a o ulici níž je přístav, ze kterého jsem v neděli chtěla jet na Capri. Zjistila jsem si tedy řád a ceny. 

Od hradu jsem se dostala ke Gallerii Umberto I, která je postavena přesně podle milánské galerie. Z této galerie jsem se nějak dostala zpátky k promenádě a okolo vody jsem došla k hradu Castel dell’Ovo, který sloužil jako pevnost chránící před nájezdy z moře. Z této pevnosti je krásný výhled na přístav Santa Lucia a sopku Vesuv.

Celá tahle čtvrť je úplně jiná. Je spíš pro turisty, protože je to tak strašně odlišné od toho, kde jsem ubytovaná a ostatních čtvrtí. Je tu čisto, nesmrdí to tu, nejsou tu skoro žádní bezdomovci, domy vypadají jinak. 

Odtud jsem se protoulala zpět k ulici, o které jsem psala, kde je plno obchůdků a hlavně mooc turistů. 


Prošla jsem si ještě Piazza del Plebiscito, což je velice známé náměstí. Poté jsem se toulala po centru a kolem čtvrté jsem zamířila zpět k hotelu. Tady v Neapoli se večer venku nezdržuji. U hotelu jsem si koupila večeři a už se jen válela na hotelu.


Žádné komentáře:

Okomentovat