pátek 9. srpna 2019

40.den - Pisa - La Spezia - (7.8.)

Ráno jsem se chvíli po 10 odubytovala a vyrazila směr Pam Local, abych si koupila snídani a oběd. Poté jsem chvíli strávila v parku.

Kolem dvanácté jsem už procházela kolem věže, kde jsem si chvilku sedla a pozorovala davy lidí, jak se snaží udělat tu známou fotku. 

Pomalu jsem došla na autobusovou zastávku Flixbusu, kde jsem čekala na autobus do La Spezia, který měl přijet v 16:35. Nečekala jsem dlouho a připojila se ke mně další čekající, daly jsme se do řeči a povídaly si až do příjezdu autobusu. Byla z Anglie a cestovala od jihu Itálie zpět do Británie. Dala mi také pár doporučení na místa v Římě a Neapoli.

Do La Spezia jsme dorazili v 17:55 a mě čekala cesta do hotelu. Cca 45 minut hlásil Google. Taky že jo. Zvládla jsem to, sice opět uřícená, ale do hotelu jsem dorazila ještě před sedmou. 

Hotel sice hlásí, že je dvouhvězdičkový, ale... nevím no. Mám pokoj sama pro sebe, nejde zavřít okno, voda z umyvadla skoro neodtéká, s dveřmi musíte bouchnout...no dá se to ale za ty peníze...nevím. Velké plus je, že vlakové nádraží je cca 3 minuty chůze, což se bude hodit na výlet do Cinque Terre (důvod návštěvy La Spezia). V La Spezia budu do soboty, kdy se chci přesunout do Říma. Zvolila jsem dva dny kvůli počasí, předpověď hlásí na čtvrtek bouřky, tak snad bude pátek lepší.


Po ubytování jsem navštívila místní supermarket a hlavně jsem zašla na zmrzlinu. Prošla jsem si hlavní ulici a poté se vrátila zpět na hotel.

Žádné komentáře:

Okomentovat