čtvrtek 4. července 2019

5.den - Krakov - Praha - MB (3.7.)

Ráno jsem se kolem půl deváté odubytovala a vyrazila směr Rynek, kde jsem si došla na snídani. Po cestě jsem ještě udělala dobrý skutek, když jsem koupila starému pánovi snídani. 

Cesta na nádraží byla nějak rychlejší, asi to bude tím, že jsem šla tak, jak jsem měla. Nechápu, proč jsem v neděli šla takovou obklikou. 

Na nádraží jsem tak byla o více než hodinu dříve. Ještě jsem něco nakoupila a v 11 hodin jsem už nasedala do zeleného autobusu směr Praha, Florenc. Tentokrát jel jen jeden řidič, ale zato bos. 

Autobus byl poloprázdný, takže jsem měla pro sebe obě místa. Super. Jen kdyby za mnou neseděli čtyři australani, kteří si jen povídali o tom, kde se opili nebo opijou a ohleduplnost k ostatním jim asi nic neříkala. 

Všechna čest řidiči. Snažil se nás dovézt včas, a tak to bral všemožnýma vesničkama, aby se vyhnul koloně na dálnici. 

V půl osmé už jsme vystupovali na Florenci a já rychle utíkala na metro, abych stihla autobus domů. 

Za tento den jsem strávila v buse deset hodin, další den mě čeká několikahodinová cesta vlakem do Vídně.


Krakov byl krásný a rozhodně jeho návštěvu doporučuji. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat