úterý 16. července 2019

17.den - Malmö - Kodaň (15.7.)


Ráno jsme se všechny z pokoje odubytovaly. Polka se vydala na vlak do Kodaně, švédka do Stockholmu a já měla před sebou ještě pár hodin čekání na autobus, který mi jel ve 14:05. 

Jako naschvál začalo poprchávat a to jsem si plánovala, jak budu sedět v parku a číst si. Z hostelu jsem došla na menší náměstí, kde jsem se schovala na lavičku pod strom. Po chvíli trochu přestalo a já se vydala na poslední toulání po centru. 

Před 12 už jsem měla hlad a byla stále větší zima a tak bylo KFC jasnou volbou. Mimochodem pro srovnání: menu v KFC stálo 39SEK a jedna bageta v obyčejném obchodě 62SEK. 

Autobus přijel dřív, to bylo super. Na čas jsme vyrazili směr Kodaň, kam jsme o hodinu později dorazili. Google mapy mi hlásily, že hostel je cca 22 minut chůze, to by šlo. 

K hostelu jsem nijak nepospíchala a i tak jsem tam opravdu za těch 20 minut byla. Nachází se v ulici Nyhavn - té slavné barevné. To je asi tak jediná výhoda. Jsem na smíšeném pokoji pro 10 lidí. Každá postel má sice svou záclonku, ale hlavní dveře se nedají zavřít. Sprchy jsou smíšené, šílené. Naštěstí jsou na pokoji uzamykatelné skříňky, ale vleze se tam max. menší batůžek. Takže jsem byla nucena hodit krosnu k hlavě do postele, protože pokoj je tak malý, že to ani jinak nejde. 


Po ubytování jsem se vyrazila projít po Nyhavn a hlavně najít nějaký supermarket. Jestli bylo Švédsko drahé, tak Dánsko je ještě dražší. 

Žádné komentáře:

Okomentovat