čtvrtek 18. července 2019

19.den - Kodaň (17.7.)

Ráno bylo velice zajímavé. Před sedmou nás probudil zpěv a volání pod okny. Ve vedlejším hotelu mají mezinárodní konferenci jehovisté a ráno měli meditaci nebo co to bylo a zvolávali, ať je Ježíš spasí atd... To ale nebylo jediné... krátce poté se koukám, co vydává takový hluk, a co nevidím... holý zadek!!! Chlápek, co vůbec nevychází z pokoje, se po pokoji prochází jen tak. Všichni z našeho rohu byli vyděšeni.

Po desáté jsem vyrazila ven koupit si nějaký oběd a poté po památkách. Včera jsem zvládla jižní okruh, dnes mě čeká severní. Opět jsem zamířila do Aldi a poté už mé kroky vedly na hlavní ulici koupit nějaké pohledy a magnet. Mimochodem za pohled chtějí 10DKK, magnet 45DKK (krát 3,5...). 

Odtud jsem vyšla směrem k Amalienborgu, sídlu královny. Všude bylo neskutečně moc lidí. Akorát se měnila stráž. Markéta doma nebyla, a tak jsem se opět vydala na cestu. Kostel svatého Albana leží u fontány, kam naváží autobusy turisty, aby si to vše vyfotili. Když jsem se prodrala davem, dostala jsem se na vrchní část, odkud se pak dostanete dál. Využila jsem příležitosti, že se všichni fotili, a požádala jsem také o foto. Většinou je to pak oplátkou za to, že je musíte také vyfotit.

Pomalu jsem se procházela po Královském pavilonu a došla k Malé mořské víle - socha, která je snad na každém pohledu, plakátu...ale zase ty davy!! 

Odtud jsem zamířila do přístavu a poté se pomalu vracela ke Kasteletům. Jak v Malmo, tak i tady jsou parky fakt nádherné. 

Zbytek odpoledne a večeru jsem se potulovala po centru a hlavně na Nyhavn a užívala si sluníčka. Počasí tu je fakt krásné...tak akorát. Už teď se děsím Milána atd..kde je předpověď na 35 a víc. 


Večer jsem si vše zabalila a připravila na ranní odchod z hostelu.  

Žádné komentáře:

Okomentovat