středa 10. července 2019

10.-11.den - Praha - Amsterdam (8.7.-9.7.)

V pondělí večer jsem opět nastoupila do zeleného autobusu a vyrazila směr Amsterdam. O 14 hodin déle nás vyhodil na nádraží Sloterdijk, odkud jsem odvážně vyrazila metrem. Nákup lístku byl napůl rozbitý, takže přístroj mluvil pouze holandsky. 

Oranžovou jsem dojela na předposlední stanici - Nieuwmarkt. Hostel, ve kterém jsem ubytovaná, se nachází asi 150 m od hlavní třídy a 300 m od metra. 

Po ubytování - mám postel v pokoji pro 16 lidí - jsem si musela chvíli zdřímnout, jelikož jsem v buse moc nespala. 

Kolem šesté večer jsem vyrazila na večeři. Prošla jsem si nejbližší okolí, zavítala jsem i do čtvrti červených luceren - šílené!

Poté jsem si sedla na náměstí a užívala si sluníčka a teplého počasí, které se tu do soboty neukáže. 

Po chvíli si ke mně přisedli dva chlapíci a začali se se mnou bavit o ČR. Jeden z nich dříve importoval sklo. 


Kolem desáté jsem padla do postele totálně unavená po náročné cestě busem.




Žádné komentáře:

Okomentovat