sobota 13. července 2019

14.den - Amsterdam - Kodaň (12.7.)

V pátek mě čekalo odubytování. Nebyla jsem jediná z našeho pokoje, takže jsme si v klidu a bez výčitek, že ostatní budíme, zabalily a vrátily naše klíče. Nechala jsem si batoh v hostelové úschovně, protože tahat ho všude až do večera, se mi nechtělo. 

Předpověď nějak nevycházela, bylo krásně, proto jsem se vydala směr hlavní nádraží. Tam se ale rozpršelo a já byla nucena zalézt na kávu do mekáče. 

Když už jen mrholilo, vyšla jsem směr Dam a ještě se tak potulovala po celém centru. To jsem vlastně dělala až do páté odpoledne, kdy jsem si vyzvedla batoh a vyrazila na metro. 

O cca 35 minut později už jsem vystoupila na Sloterdijku, kde jsem zalezla do Starbucksu. Nikde jinde nebylo místo k sezení. Na celém nádraží nenajdete lavičky. 

Byla jsem také svědkem, jak si paní postavila své dva kufry ke stolu a šla si objednat kafe...a najednou se přiřítí chlapík, kufry popadne a utíká pryč. Nastal zápas, chlápkovi se povedlo ukrást peníze a byl fuč.

Autobus měl menší zpoždění. Flixbus staví na parkovišti, takže jsem si v docela chladném počasí postála venku. 

Okolo 20:50 konečně přijel mnou očekávaný bus z Rotterdamu, který dále pokračoval do Kodaně, kde měl být v půl desáté ráno.

Autobus byl totálně narvaný, takže jsme ve druhém patře umírali vedrem. Už se mi také nepovedlo sedět u okénka. Doposud jsem měla štěstí a seděla jsem sama. 


Amsterdam byl super, počasí mohlo být trochu lepší, ale i tak jsem si to užila (až na ten smrad z trávy a to, že je Amsterdam šíleně drahý).

Žádné komentáře:

Okomentovat